niedziela, 11 października 2015

Śliwkowy rosół.

                                       Witam pięknie.


Witam nowe obserwatorki, Annę Tamari  i  Beatkę/ BEATA-BECIA/, miło że zechciałyście dołączyć i podglądać co u mnie na blogu się dzieje. Czujcie się dobrze i wyrażajcie swoje zdanie o tym, co Wam przedstawiam.

Zanim jednak przejdę do sedna dzisiejszego posta, pozwólcie, że podziękuję pewnej Ani, która uraczyła mnie prezentem przydasi otrzymanych od pewnej Marysi. Ania Iwańska, bo o niej mowa, przysłała mi zestaw mulin i przydasi do tworzenia kartek okolicznościowych. Anulka, bardzo Ci dziękuję, jak czytałam u Ciebie posta z przygotowanymi paczuszkami do wysyłki, skrycie marzyłam, by być jedną z wybranych.
"I słowo, ciałem się stało"- a raczej marzenie, rzeczywistością, bo w środę jedna z paczuszek zawitała do mnie. Oto jej zawartość:



Stosowny liścik i cała zawartość na fotkach.

Mam nadzieję, że Danusia tu , nie pogniewa się za ten prywatny wstęp, przed właściwym tematem, czyli zabawą w kolorki. Mogłam wprawdzie podzielić to na dwa wpisy, ale ostatnie kłopoty z brakiem netu, przyspieszyły publikację posta rozbudowanego.

Pewnie jesteście ciekawe tego tytułu, ale  troszkę Was przetrzymam, może z ciekawości nie polecicie w dół, by podejrzeć, co tam się kryje.

Chyba wszyscy lubimy rosół, jaki by nie był, na warzywkach, na kościach wołowych lub drobiu gotowany. Ja lubię i to bardzo, ale jeszcze bardziej lubię jego odmianę w hafcie. Od dawna myślałam nad spróbowaniem tej techniki haftu bulionowego / przeze mnie zwanego rosołowym/ , o czym wielokrotnie pisałam w komentarzach u naszej Marii.  Ostatnio trafiłam na pewien blog Alicji Kalwarczyk  tu , i się zaczęło. Podsunęła linka do filmiku tu z dokładnym opisem, co i jak się robi, i przepadłam.
Poprzednie pomysły na śliwkową pracę na październik pomaszerowały w siną dal, a ja wzięłam się za coś innego. Kolorek mi spasował, nawet parę ciuszków tej barwy mam, śliweczki w sezonie, jak świeże to się nimi zajadam, a zimą to suszone też smakują wyśmienicie.
Oj, coś mi się zdaje, że zaczynam znowu odbiegać od tematu, niczym nasza Małgosia felietonistka, ale nic to.  Materiału śliwkowej barwy nie miałam, ale niteczki to i owszem. Na beżowej kanwie, chyba 14-tce od Sylwii Murzynowskiej muliną nr 1594, 1595 i 1588 powstały kwiatki na kaboszonie własnej produkcji / z kółeczek spod nakrętek butelek plastikowych/. Wypełnienie ocieplinowe, podszyte fioletowym filcem, obrobione na szydełku najciemniejszą 1588 muliną.  Całość zawieszona na czarnym rzemyku z niklowanymi przekładkami, zapinane na karabińczyk.
Oto mój naszyjnik, w mojej wersji:
Fotki robione przy świetle sztucznym, więc i kolory przekłamane, ale w rzeczywistości prezentuje się o wiele, wiele lepiej.





Różne ujęcia, bo nie mogłam się zdecydować, które najlepiej oddaje kształt i kolor pracy, jakiej u mnie jeszcze nie było.
Jeszcze tylko banerek zabawy:

i idę nakarmić Stefana, bo dla Stefci nadal nic nie mam, oj bidulka ona.

Do następnego poczytania, baj,baj.

130 komentarzy:

  1. A miałam już odejść od kompa,nawet pewnej Anuli dobranoc powiedziałam.Jednak mnie coś podkusiło aby zajrzeć do Stefana i co ? oczom nie wierzę .
    Kochana moja imienniczko,za wstęp wcale się nie gniewam ,jakże bym mogła ,przecież ta nasza tajemnicza Marysia,mnie również obdarowała hojnie.No może już taka tajemnicza dla mnie nie jest bo kilka razy udało nam się porozmawiać przez telefon.A moja kochana Anulka mądrze zrobiła dzieląc się z niektórymi dziewczynami nadmiarem przydasi..
    Co do śliwkowej pracy to totalne zaskoczenie,ach jak ja to lubię :))))
    Powstał śliczny bulionowy hafcik ,wisiorek pierwsza klasa.
    A teraz już zmykam do wyrka ,czas chwilkę poczytać i ułożyć się do snu.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Wiedziałam, że będzie zaskoczenie, bo to próba w tej technice i tylko czasem będę do niej wracać, jednak krzyżyki to to, co jest dla mnie.

      Usuń
  2. Rewelacyjny wisior zrobiłaś. No wspaniały debiut Danusiu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że masz tak wspaniałych znajomych, a może to już przyjaźnie? Przesyłam buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, wielu znajomych nowych pojawiło się w moim życiu odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Wśród nich możliwe, że znajdują się też przyjaciele, ale na razie wolę ich nie wymieniać, by " się nie sparzyć". Jeśli te osoby czują się moimi przyjaciółmi, to bardzo się cieszę, bo w dzisiejszych czasach mieć przyjaciół, to jak wygrana w totka.
      Buziaczki z rana kochana.)

      Usuń
  4. Super wisiorek. No i prezent siczny. Gratuuje wspanialego prezentu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie określenie "bulion" kojarzy się tylko z rosołkiem więc tytuł tego posta bardzo mnie zaintrygował. To fajny pomysł a wisiorek wyszedł ślicznie. Na jesień i zimę do sweterka będzie pasował idealnie.
    Prezent świetny, Ania sprawiła Ci wspaniałą niespodziankę.
    Miłego tygodnia Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, ten " bulion", to i mnie tylko z rosołem się kojarzy, ale skoro haft ma też taką nazwę, to czemu tego nie wykorzystać.
      Medalion, czy wisiorek daleki jest od ideału, ale "pierwsze koty za płoty", może następne będą bardziej udane.)
      Miłego tygodnia i dla Ciebie .)

      Usuń
  6. fajny wisior, tylko podziwiam za ogrom pracy jaki musiałaś włożyć w wyszycie tak małego wzorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko. Wiesz, ja lubię małe formy wyszywać, więc ten zrobiłam według swojego " widzimisię", nie korzystając z gotowego schematu.)

      Usuń
  7. Danusiu, wisiorek pierwsza klasa. Czasem warto spróbować czegoś nowego... chociaż, tak jak piszesz, jednak xxx to xxx :) Przydasie cudowne, ich nigdy za wiele :) A znajomi ( przyjaciele ) niestety nie zawsze się sprawdzają :(
    Trzymaj się cieplutko, bo według tego co podaje prognoza u Ciebie już prawie zima. Uważaj na siebie Kochana
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś. Krzyżyków nie zdradzę dla innych technik, ale próbuję czy mi podejdą, jeśli nie, mała strata, a doświadczenie zostaje. O przyjaźniach to sama wiesz, poznajemy ich w biedzie i jeśli się sprawdzają, to zasługują na to miano.
      Co do pogody, to jest zimno, pada deszcz, ale na razie bez śniegu. Dzięki za troskę, dbam o siebie ile to tylko możliwe.)
      Pozdrawiam cieplutko.)

      Usuń
  8. Super wisior, podziwiam jak zawsze wszystkie Twoje prace :) paczuszka też niczego sobie tylko pozazdrościć :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super niespodzianka..a naszyjnik bombowy:)zdolne masz rączki Danusiu:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Rączki zdolne, ale z dużymi ograniczeniami manualnymi, niestety.)

      Usuń
  10. Piękny wisiorek Danusi :) Aż nie chce się wierzyć, że to twoja pierwsza taka praca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monisiu. Może nie widać, że to pierwsza taka moja praca, ale ja wiem o niedociągnięciach w niej i to jedyny minus.)

      Usuń
  11. Wisiorek ładny, a nowa technika haftu bulionowego na pewno ciekawa:) I nazwę ma fajną:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko. Technika ciekawa i nazwa też, tylko to jednak nie moje klimaty. No może, jako jakiś przerywnik, gdzieś kiedyś jeszcze zaistnieje.)

      Usuń
  12. A ja już myślałam, że gotując niedzielny rosół, dodałaś do niego śliwek, czy coś w tym rodzaju! Bardzo ładny wisiorek! Jesteś kopalnią pomysłów, Danusiu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, tak się składa, że stronę kulinarną to przejął w całości mój mąż, ja tylko zjadam to, co on ugotuje. Bulion, czyli inaczej nasz rosół, tak mi chodził po głowie, że musiałam go wykorzystać w tytule posta. Kopalnią pomysłów, to i owszem, może jestem, gorzej z ich realizacją w rzeczywistości.)

      Usuń
  13. Miła niespodzianka i piękny debiut.Podobnie, jak Ty krzyżyków nie zdradzę, ogólnie haftu, ale czasami kusi, no wręcz prześladuje myśl by spróbować coś zrobić w innej technice.Tak było z moim etui,mogłam uszyć,jak poprzedni,ale nie, zachciało mi się filcowania na mokro.Uważam,że jak nie spróbujesz, nie wiesz. Tak też było z tamborkami ;) Ups..., ale się rozpisałam.To mi się rzadko zdarza ;) Powodzenia Danusiu w nowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Lubię wyzwania o ile sprawność na nie pozwala, nie zawsze jest to możliwe, ale próbuję.

      Usuń
  14. Danusiu fajnie, ze się Twoje marzenie spełniło, i otrzymałaś takie fajne przydasie.
    Wisiorek zrobiłaś superaśny :D I popatrz, ja takie robiłam, wtedy mi mówiono, ze jest to haft brazylijski, a to haft przestrzenny, a to znów że haft 3D...a dzisiaj się dowiedziałam, ze bulionowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko. Nie jest ważne, jak się coś nazywa, jeśli nam się podoba, to dążymy do poznania jego pochodzenia i dotąd próbujemy, aż się dowiadujemy, tak oczywistych rzeczy, jak nazwa.

      Usuń
  15. Piękny ten śliwkowy wisior :) Zawartość paczuszki takze imponująca.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu widział juz to cudo w nocy , ale juz nie miałam siły pisać, taka byłam padnięta. Powiem Ci , że mnie bardzo zaskoczyłas. Tak inna techniika u Ciebie to żadkość. Ale te rosołkowe hafciki sa śliczne , wg mnie debiut bardzo udany. ta różyczka jest tak perfekcyjna jak Róze marysi Wicher, która w tych bulionach jest doskonała. Strasznie mnie zaciekawiłas tym haftem , musze zerknąć z czym sie to je.
    Cieszę się , że sprawiłam Ci mała niespodziankę prezencikiem :-)
    P.S. Szkoda że nie wyszywasz z nami w ciemno u raeszki obrazka bozonarodzeniowego , a może jeszcze dołaczysz ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, udało się zaskoczyć. Różyczka to może nie jest, ale coś zbliżonego, tak jakoś wyszło z mojej głowy. Do Marysi w tej technice, to mi szalenie daleko, ale spróbowałam dzięki przejrzystemu filmikowi z przekierowania.
      W ciemno wyszywanie, to nie bardzo, bo muszę wiedzieć ile kanwy dociąć, żeby mi nie przeszkadzała, ale Was podglądam i kibicuję. Zobaczę całość, to się okaże, czy by mi spasowało.)

      Usuń
    2. Ale tak całkiem w ciemno to nie było, bo wielkośc obrazka w krzyzyykach była znana więc spoko kanwe można dociąc :-)

      Usuń
  17. Piękny wisior zrobiłaś i super przydaśki dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowności Danusiu dostałaś- wiem, bo jak haftowałam, to każdy drobiazg z tym związany a otrzymany od kogoś cieszył, jak nowa zabawka dziecko :) Naszyjnik uroczy, kochana :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jadziu. Mnie wszystko co dostaję, cieszy niezmiernie.)

      Usuń
  19. Danusiu, sama ostatnio chwyciłam za igłę i spróbowałam tego haftu :) Super - efekty są niesamowite :) Moim problemem jest natomiast to, do czego te moje próbki wykorzystać. Ty spasowałaś ten śliczny motyw idealnie, piękny kaboszon zrobiłaś i bardzo pomysłowy.
    Ania wiedziała, kogo uszczęśliwić :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, te próbki haftu możesz zastosować do wielu rzeczy, zależy jedynie jakiej są wielkości . Ponadto możesz tym haftem ozdabiać sukienki swoich lalek, albo stosować jako aplikacje w karteczkach. Już Ty sama dojdziesz do tego w czym je zastosować, a filmik z mojego postu naprowadzi Cię na właściwy tor.) Powodzenia.

      Usuń
  20. O takiej technice to ja jeszcze nie słyszałam,ale ten rosołkowy wisior jest piękny,mnie się trochę kojarzy z kameą,jest trochę staroświecki w stylu i w tym też tkwi jego urok.Fajną niespodziankę dostałaś,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Lucy, techniki rosołowej, jako takiej nie ma, ale skojarzenie z bulionem, wszystko tłumaczy. Może kojarzyć się z kameą, medalionem, wisiorem, jak zwał, tak zwał, grunt, że swoją funkcję w zabawie kolorkami spełnił.

      Usuń
  21. Piękny wisior powstał :) a co do przydasi to wcale mnie nie dziwi, że zostałaś obdarowana, bo kto się sercem dzieli to potem plon zbiera w drugą stronę :) , a ja uważam, ze Ty się dzielisz swoim serduchem z nami wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te pochwały.Dzieląc się z innymi, zostaję obdarowana z nawiązką i bardzo się cieszę.)

      Usuń
  22. Kiedyś tą techniką wyszywałam środki rumianków w komplecie serwetek do kawy. Dawne czasy... Wykorzystanie haftu do biżuterii jest niewątpliwie ciekawym pomysłem. Ale jak rozumiem, nie przebiło to miłości do krzyżyków. Mówią, że stara miłość nie rdzewieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko prawda Aniu. Podziwiałam tę technikę w medalionach u Violi i innych dziewczyn, ale tylko na jednym blogu udało mi się uzyskać potrzebne informacje, jak się to robi, stąd przekierowanie do Alicji i odpowiedniego filmiku instruktażowego.
      Krzyżyki, im pozostanę wierna, to fakt niezaprzeczalny.)

      Usuń
  23. fiu fiu Danusiu:)))piękny wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie! Oczom nie wierzę! Danusia zrobiła biżutka! I to jakiego fajnego. Ale ja wiedziałam, że kiedyś się w końcu złamiesz i jakąś biżuterię popełnisz ;-D O hafcie bulionowym nie słyszałam, ale jakoś tak znajomo wygląda (cóż ja z nazewnictwem zawsze byłam na bakier). Haftowana biżuteria w każdym wydaniu mnie zachwyca i Twój wisior również bardzo mi się podoba, tym bardziej, że kaboszon i wykończenie dość niekonwencjonalne zastosowałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, to się uśmiałam. Ja nie biżutkowa jestem, tak w noszeniu, jak i robieniu, ale czego się nie robi dla dobrej zabawy i sprawdzenia swoich możliwości manualnych. Sama jestem zaskoczona, że na tego typu pracę się zdecydowałam, ale ten haft tak mnie prześladował, że musiałam spróbować. Kaboszon rzeczywiście nietypowy, na zasadzie tamborka zrobiłam z czegoś, co normalni ludzie wyrzucają do śmieci, tylko nie ja.)
      Czy będzie więcej, to się jeszcze okaże.)

      Usuń
  25. Wisior popełniłaś nietypowy i niespotykany :) Ślicznie wygląda ten bulionowo-rosołkowy hafcik :) A przydaśków od ani gratuluję :) I oczywiście zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwal tak zwał, ale haft bardzo mi się podoba. Nigdy tego nie próbowałam,ale chyba zostawię tę technikę takim fachowcom jak, Ty, Danusiu :)
    Buziaczki
    Gratulacje przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Majeczko. Fachowcem to ja nie jestem, ale poczyniłam pierwsze kroki w tym kierunku, co będzie dalej, czas pokaże.)

      Usuń
  27. Anulka kochana osóbka ma wielkie serducho i obdarowuje nas, ja też jestem jedną z tych szczęśliwie obdarowanych osóbek :)
    Wisiorek wyszedł świetnie, a te kwiatki na nim są śliczne, tak pięknie "poskręcane" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, masz rację Lidziu, Anula to super kobitka, wie co z otrzymanym dobrem zrobić i kogo uszczęśliwić.
      Wisiorek, jedyny w swoim rodzaju, jak na niedoświadczoną w tym hafcie osobę, wyszedł w miarę oryginalny z czego ja się cieszę.)

      Usuń
  28. Świetny wisiorek, bardzo mi się podobają takie wyszywane, super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. "Pierwsze koty za płoty" w tej technice zaliczone.

      Usuń
  29. Śliczny wisior bardzo podoba mi się ten rodzaj haftu a ty Danusiu potrafisz najmniejszą rzecz zamienić w cudeńko pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, ale aż taka zdolna to chyba nie jestem, po prostu robię to z pasji do rękodzieła.)

      Usuń
  30. Danusiu! uwielbiam takie haftowane kwiatuszki. Są takie delikatne i piękne. choć czasami kolor ostry. Sama kiedyś wyszywałam swoim córkom, potem wnuczkom, takie właśnie na czapeczkach, sukieneczkach, rękawiczkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Mnie też się one bardzo podobały, nawet znalazłam w domu gotowe kaftaniki niemowlęce moich dzieci z takimi hafcikami i musiałam spróbować swoich sił, by zmierzyć się z tym haftem. Najważniejsze, że podołałam i się udało.

      Usuń
  31. Danusiu, ta technika jest moją ulubioną od urodzin syna:) Chociaż to był chłopak to kaftanik miał różyczki. Strach pomyśleć co by mi za to teraz zrobił:) Ale to było 39 lat temu:). Technika przyjemna i szybko widać efekt.. Sliczny wisior Ci wyszedł. Na tym rzemku bardzo ładnie się prezentuje! Jest elegancki!
    Ciepełko posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu z tymi różyczkami, były na wszystkich płóciennych kaftanikach niemowlęcych, nie ważne dla chłopca, czy dziewczynki. Teraz to rzadkość, taka ręczna ozdoba na ciuszku dziecka, chyba że mama jest rękodzielniczką. Wisior chyba zdał egzamin w moim wykonaniu, bo wszystkim się podoba, mnie również. Dziękuję za pochlebne słowa.)

      Usuń
  32. Danusiu Ty ti potrafisz zaskoczyć. Oglądałam tego posta już kilka razy i zastanawiałam się co napisać, i czy nie pomyliłam adresu ;-). Biżutek u Danusiu to ci niespodzianka. Udało Ci się połączyć klasykę i nowoczesność. Piękny haft i minimalistyczne wykończenie. Musi częściej tworzyć biżuterię. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana. Sama jestem zaskoczona, że za biżutek się wzięłam, ale udało mi się co poniektóre osoby zaskoczyć tym wytworem. Mówią: "nigdy nie mów nigdy" i to się sprawdziło. Chęć spróbowania nowej techniki była silniejsza, tym bardziej, że naoglądałam się cudownych medalionów u innych i zabrnęłam w biżuterię.)
      Możliwe, że kiedyś jeszcze coś podobnego zrobię, ale muszą mi odrosnąć paznokcie u palców, bo za krótko je obcięłam a są bardzo przydatne.

      Usuń
  33. Róża przepiękna, kilka dni temu nawet oglądałam, jak się taką robi. Też nabrałam ochoty, tylko czasu nie starczy chyba na wszystkie moje plany. A z nazwą haft bulionowy dotąd się nie spotkałam, takie różyczki kojarzyły mi się z nazwą haft brazylijski. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Plany zawsze można zweryfikować i czas się znajdzie. Ja do tej techniki "dojrzewałam" bardzo długo i bez planu powstało to, co powstało.
      Wpisując w wyszukiwarkę haft brazylijski, wyskakuje Ci haft bulionowy, gdzie leży prawda, nie potrafię wytłumaczyć, no chyba, że różnica jest w niciach, jakie się do tego używa.)

      Usuń
    2. Danuś, ale nie rozśmieszyłaś tą wzmianką o nie i mich felietonach;););) Czyli ja jestem taka gaduła?;) No chyba tak... Prezenciki dostałyśmy6 takie same od naszej kochanej Anulki, więc chwalić nie będę;) Ale naszyjniczek w Twoim wykonaniu, po prostu podbija serce;) Jest naprawdę śliczny! aż szkoda rzucić go na pożarcie Stefanowi... Pięknie wychodzą Ci te miniaturki;) Pozdrawiam Cię Danuniu gorąco i życzę miłego weekendu;)
      P.S. Danusiu, czy możesz przesłać mi na maila swój nr tel? Gdzieś mi się ,,zawieruszył", bo zmieniałam telefon...

      Usuń
    3. ,,Zjadłam" jedną literkę w trzecim i ósmym wyrazie... Przepraszam Danusiu, ale szwankuje mi klawiatura...

      Usuń
    4. Dziękuję Małgoniu. Miał być medalion, wyszedł wisiorek, ale i tak się cieszę, że go zrobiłam. Gaduła to i ja się zrobiłam, mimo zarzekania się iż post będzie krótki, teraz jeszcze odpowiedziami na komentarze nadrabiam gadulstwo. Moja klawiatura też mi psikusy robi, ale staram sie ją okiełznać i poprawiam przed publikacją.)
      Nr tel już wysłałam, jakby nie dotarł, to krzycz.)
      Pozdrawiam słoneczko.)

      Usuń
  34. Znowu zaskoczenie. Śliczny wisior. Danusiu widzę, że próbujesz wszystkiego. Na dodatek wszystko Ci się udaje. Brawo!!!!
    Prezenty zawsze to miła rzecz i cieszą. Wspaniałych masz przyjaciół. Nie każdy potrafi podzielić się tym co ma. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Zaskakiwanie może niedługo się skończyć, bo technik dla mojej sprawności braknie, chociaż pomysłów mam sporo. Jeśli uważasz, że mi się udaje, to znaczy, że nie jest jeszcze ze mną tak źle.
      Prezenty świetne, ja się cieszę, ale nie chwaląc się, również staram się dawać od siebie dużo, tym którzy doceniają moją pracę. Pozdrawiam was obie.)

      Usuń
  35. Danusiu, Twoja "śliweczka";) zaskoczyła mnie pozytywnie. Stworzyłaś fajny wisiorek, w którym bardzo podoba mi się Twoje "widzimisię".
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, oby takich pozytywnych zaskoczeń było więcej.)

      Usuń
  36. śliczny hafcik, debiut bardzo udany:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny pomysł i fajna realizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł i wykonanie! :) Wisiorek wygląda bardzo ładnie i ma piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wisiorek jest rewelacyjny, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczny wisiorek! Naprawdę ładnie wyszedł Ci ten haft :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga. Mój wisiorek w porównaniu z Twoimi sutaszowymi wytworami, wypada bardzo blado.)

      Usuń
  41. Piękny wisiorek, bardzo się cieszę, że udało mi się zainspirować haftem bulionowym i oczywiście dopisuję wisiorek do wyzwania : http://haftownia.blogspot.com/2015/09/haft-bulionowy-jesienne-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Alu w moich skromnych progach; mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie. Dziękuję za zaakceptowaniu mojej pracy u Ciebie w wyzwaniu.

      Usuń
  42. Zazdraszczam... przepiękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu. Nie ma czego zazdrościć, to takie " małe co nieco".

      Usuń
  43. Jestem zauroczona taki śliczny wisiorek ci wyszedł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Danusiu... podziwiam , podziwiam i podziwiam ... śliczny haft i wisiorek . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pamietam, że gdy pierwszy raz wyczytałam gdzieś tę nazwę, najpierw sie obśmiałam... ze co niby ma rosół do haftowania.... aż znalazłam wspolny mianownik: makaron! ;-DDD

    Fajnie, że próbujesz czegoś innego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banan zagościł na mej gębusi, gdy to przeczytałam. Wiesz, może rzeczywiście, powinnam była zrobić śliwkowy makaron, to by się ludziska uśmiali.
      Ja ciągle próbuję, coś nowego, tylko nie zawsze o czasie kończę, by móc pokazać.)

      Usuń
  46. Jestem pod wrażeniem Danusiu rosół jak malowany i na dodatek śliwkowy. Pięknie Ci wyszedł ten debiut haft bulionowy wydaje mi się trudny a Ty sobie poradziłaś super. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monisiu. Mnie też wydawał się ten haft trudny, ale po dobrej projekcji nauczycielki z filmiku YT, okazał się być do ogarnięcia, spróbuj, to się przekonasz.)

      Usuń
  47. Bardzo fajny wisior, jeszcze takiego nie widziałam. Podziwiam i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniale wyszyty! pieknie dobrane koloory, nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowny wisiorek - bardzo mi się ten haft podoba i nawet trochę próbowałam, ale nie wiedziałam że ma taką apetyczną nazwę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mireczko. Mnie też wydawał się trudny, dopóki nie spróbowałam, po świetnym filmiku instruktażowym, jaki zamieściłam w poście,; może i Ty spróbuj, bo apetyczna nazwa to spolszczony bulion.

      Usuń
  50. Świetny wisiorek :) Pierwszy raz słyszę o hafcie bulionowym :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. O hafcie bulionowym, nie Ty pierwsza, nie słyszałaś, dla mnie też był nowością, gdy pierwszy raz o nim usłyszałam.)P

      Usuń
  51. Śliczny wisiorek :)
    Aż chce mi się powrócić do krzyżyków jak tak patrzę na takie cudeńka :)
    Pozdrawiam miło :)
    Ps.Gratuluję superaśnych przydaśków od Anuli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps 2. Musiałam dodać,bo bym nie przeżyła....
      Dopiero po założeniu okularów zauważyłam,że to inna technika haftu i doczytałam dokładnie...ech ślepok bez okularów ...co nie dowidziałam to sobie sama dopowiedziałam :( Stąd me sprostowanie :) Buziaki :*

      Usuń
    2. Dziękuję. To też moja wina, bo przyzwyczaiłam Was do krzyżyków, a tu coś innego zrobiłam. Okulary to fajna rzecz.)

      Usuń
  52. Śliczny wisorek :) Ostatnio dostałam w prezencie kanwy do wyszywania więc muszę chyba się nauczyć hafciku, a Twoje piękne prace tylko motywują do nauki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za pochwały, a tego haftu warto spróbować, chociażby z ciekawości co też nam wyjdzie.)

      Usuń
  53. Chyba musimy do Danutki jakąś petycję wystosować, bo widzę że śliweczki przypadły do gustu, zwłaszcza w zakresie biżuterii, przed chwila komentowałam przecudnej urody wisior a tu kolejna fantastyczna praca, jak nic oczopląsu dostanę ! Cudnie się Danusiu spisałaś. Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Z tą petycją do Danusi, to masz rację,; wiele z nas w biżutki uciekło. Ja sama siebie nigdy nie podejrzewałam, że kiedykolwiek zrobię coś w takim temacie, no szok, po prostu.

      Usuń
  54. Przepiękny wisiorek!!! Już od jakiegoś czasu noszę się z myślą zrobienia czegoś takiego, zakupiłam nawet bazę wisiorka, ale czekam na wenę;)
    Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Ja też bardzo długo " dojrzewałam" do tej techniki, też miałam bazy " dostane" od Hubki, jakoś mi one nie pasowały, więc zrobiłam własną wersję, taką inną od wszystkich. Myślę, że się udało.)

      Usuń
  55. Danusiu, bardzo ładny, choć ja i tak wolę twoje xxx:-) A baza niepotrzebna jak pomysł i umiejętności są! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wisior wyszedł idealnie! przepiękny hafcik i świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Danusiu jestem pełna podziwu nad Twoimi miniaturowymi wyszywankami - może i ja powinnam wziąć przykład z Ciebie i zamiast porywać się na wielkie rzeczy, a potem latami wykańczać to poświęcić chwilę i takie piękne wisiorki nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, rób to co Ci serce dyktuje, na co masz w danej chwili ochotę, nawet jeśli ma to trwać latami, bo warto. Małe jest piękne i może być odskocznią, przerywnikiem w dużym przedsięwzięciu. Twój śliwkowy komplecik jest przecież uroczy, i tylko Twój.)

      Usuń
  58. Mini wisiorek rewelacyjny. Podziwiam wyszywanki w takim rozmiarze. Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko. Lubię miniatury, co nie przeszkadza mi haftować też dużych rozmiarowo obrazów, oczywiście krzyżykami.)

      Usuń
  59. prześliczny wisiorek wydziergałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Lubię ręcznie robioną biżuterię, bo jest niepowtarzalna i mówi wiele o osobie, która to nosi. Twój wisior jest bardzo oryginalny i pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale rewelacyjny naszyjnik. Pięknie haftowany i śliweczkowy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo pomysłowy wisiorek :) Super :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i krytyka jak najbardziej mile widziane.